Wdrożenia Commercetools
Dla najbardziej wymagających klientów, którzy prowadzą duże sklepu internetowe, prowadzimy wdrożenia Commercetools. Jest to nowoczesne, wysoce skalowalne narzędzie do zarządzania handlem internetowym.
Projektujemy, wdrażamy i rozwijamy sklepy internetowe naszych klientów na platformie Commercetools. Przeprowadzamy integracje z PIM, ERP oraz z innymi systemami zewnętrznymi. Pomagamy budować przewagę na rynku sprzedaży internetowej.
Chciałbyś lepiej poznać platformę Commercetools?
Skontaktuj się z Michałem.
Korzyści rozwiązania Commercetools:
Elastyczność i skalowalność
Commercetools oferuje wyjątkową elastyczność i skalowalność, dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem dla firm o różnym rozmiarze. Niezależnie od tego, czy jesteś małą firmą, czy globalnym graczem, commercetools zapewni Ci narzędzia, których potrzebujesz do rozwoju.
Architektura oparta na mikroserwisach
Commercetools wykorzystuje architekturę opartą na mikroserwisach, co oznacza, że każdy element systemu działa niezależnie. Dzięki temu możliwe jest dokonywanie zmian i aktualizacji bez przerywania pracy całego systemu.
API-First
Commercetools oferuje rozbudowane API, które umożliwia łatwe i szybkie integracje z innymi systemami. Dzięki temu, możliwe jest budowanie spersonalizowanych rozwiązań, które idealnie odpowiadają potrzebom Twojego biznesu.
Obsługa wielu kanałów sprzedaży
Commercetools pozwala na sprzedaż poprzez różne kanały, takie jak sklep internetowy, aplikacje mobilne, media społecznościowe, IoT i inne. Dzięki temu, możesz dotrzeć do swoich klientów tam, gdzie faktycznie są.
Wysokie bezpieczeństwo
Commercetools oferuje wysokie standardy bezpieczeństwa, w tym szyfrowanie danych, autentykację dwuskładnikową i regularne audyty bezpieczeństwa.
Oszczędność czasu i zasobów
Dzięki temu, że commercetools jest rozwiązaniem w chmurze, nie musisz martwić się o utrzymanie i aktualizacje infrastruktury IT. Możesz skoncentrować się na tym, co najważniejsze - na rozwoju swojego biznesu.
Integracje
Integracje z aplikacjami:
Wdrożyliśmy sklepy internetowe, które zintegrowaliśmy m.in. z Comarch Optima, Comarch XL, PIM Akeneo, SAP, Streamsoft Prestiż, Subiekt, WF-Mag.
Integracje z systemami zewnętrznymi:
Ponadto wykonaliśmy dziesiątki integracji z systemami zewnętrznymi. Bez problemu radzimy sobie z komunikacją, korzystając z REST API, SOAP, wymianą plików XML, CSV, pobieraniem danych z FTP, SFTP, czy pobieraniem danych z załączników znajdujących się w wiadomościach e-mail.
Jesteśmy w pełni elastyczni. W zależności od potrzeb doradzimy wybór optymalnego rozwiązania dla Twojej firmy.
Wdrożenia e-commerce
Liberty Motors – przebudowa strony korporacyjnej, cyfryzacja procesu wypożyczania oraz uruchomienie sprzedaży on-line (wdrożenie Magento 2).
Kosmos Sklep – eCommerce głównego dystrybutora Burton w Polsce (wdrożenie Magento 2).
THS – rozbudowany system sprzedaży wielokanałowej i międzynarodowej (wdrożenie Magento 2).
Co jeszcze możemy zrobić dla Twojej firmy?
Oferujemy spektrum usług mających na celu zwiększenie przychodów, optymalizację procesów i poprawę rentowności.
Dlaczego Cognize?
Z pełnym zaangażowaniem bierzemy odpowiedzialność za biznes naszych klientów. Nasze podejście i skuteczność działania budują partnerskie relacje, które wzajemnie doceniamy.
Zrozumienie
Zależy nam na dokładnym poznaniu Twoich potrzeb. Dlatego możesz liczyć na pełne zaangażowanie od pierwszych rozmów, przez warsztat z Twoim zespołem, po wspólne zaplanowanie projektu. Na każdym etapie zostaniesz poprowadzony przez najlepszych specjalistów od swojej dziedziny w naszym kraju, którzy są w naszym zespole.
Doświadczenie
Posiadamy doświadczony, certyfikowany zespół oraz szereg wdrożonych rozwiązań dla różnych branż. Ponad 10 lat aktywnej obecności na rynku sprawiło, że wiemy jak robić to dobrze. Dlatego od samego początku pracy z projektem rekomendujemy sprawdzone i skuteczne rozwiązania.
Rozwój
Znając Twoje potrzeby i cel odpowiednio dobierzemy nowoczesne rozwiązania. Tworząc systemy B2B myślimy przyszłościowo, pozostawiając w ten sposób szereg możliwości rozwoju w przyszłości. Skalowanie przedsiębiorstw dzięki naszym wdrożeniom potwierdzają liczne case studies.
Jak przebiega zapytanie ofertowe?
Z pełnym zaangażowaniem bierzemy odpowiedzialność za biznes naszych klientów. Nasze podejście i skuteczność działania budują partnerskie relacje, które wzajemnie doceniamy.
01
Kontakt i rozmowa o projekcie
Skontaktuj się z nami i przedstaw swoje potrzeby. Zbierzemy wszelkie wymagania i razem porozmawiamy o Twoim projekcie (podczas spotkania na żywo lub za pomocą video calla).
02
Specyfikacja i planowanie
Wspólnie z Tobą w trakcie warsztatu w Twojej firmie przygotujemy specyfikację projektu. Na koniec spotkania powstanie dokumentacja, lista funkcjonalności oraz pełny plan projektu.
03
Oferta i realizacja
Odpowiadając na specyfikację przedstawimy naszą ofertę. Realizację projektu rozpoczniemy od spotkania kick-off, podczas którego przedstawimy ekspertów z dedykowanego zespołu, a także harmonogram pracy.
Proces rozpoznania zakresu i budżetu projektu (bezkosztowo)
01. Email z zapytaniem
02. Videocall zapoznawczy
03. Videocall techniczny
04. Spotkanie u Klienta
05. Decyzja o współpracy
06. Start analizy przedwdrożeniowej lub koniec współpracy
Efektem procesu rozpoznania jest:
znajomość potrzeb Klienta
wstępna wycena projektu
znajomość doświadczeń Cognize w realizacji podobnych projektów
wiedza o procesie realizacji projektu
Proces Analizy Przedwdrożeniowej (około 6 tygodni)
01. Start analizy przedwdrożeniowej
02. Warsztat z klientem
03. Wspólna praca nad Analizą
04. Spotkanie strategiczne i przekazanie Analizy
05. Decyzja o kontynuacji współpracy
06. Start projektu lub koniec współpracy.
Efektem Procesu Analizy Przedwdrożeniowej jest zaplanowany projekt - Analiza Przedwdrożeniowa, w skład której wchodzi:
Specyfikacja Techniczna (dokument tekstowy)
Lista funkcjonalności
Budżet i harmonogram projektu
*Przygotowana Analiza Przedwdrożeniowa stanowi własność Klienta i może posłużyć do wykonania rozpoznania rynku i zebrania ofert.
Porozmawiajmy o współpracy
Zrealizowaliśmy 120+ projektów
Z pełnym zaangażowaniem bierzemy odpowiedzialność za biznes naszych klientów. Nasze podejście i skuteczność działania budują partnerskie relacje, które wzajemnie doceniamy.
“Terminowość, elastyczność, dyspozycyjność, profesjonalizm (…)”
“W 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę z Cognize (grupą KMK) nad systemem BAST. Od tego czasu projekt jest wzorowo tworzony i zarządzany. Wyróżniającymi cechami pracy Cognize (grupy KMK) są terminowość, elastyczność, dyspozycyjność, profesjonalizm i co najważniejsze umiejętność przedstawienia skomplikowanych rozwiązań programistycznych w przystępnej formie.”
Zbigniew Mastek
Prezes Zarządu Inter-Elektro
“Relacje i zarządzanie projektem oceniam bardzo dobrze.”
„Zespół Cognize (grupy KMK) wykazał się zaangażowaniem i rzetelnością, w realizacji przejawiali inicjatywę, proponując niestandardowe podejście z nastawieniem na realizację naszych celów biznesowych. Relacje i zarządzanie projektem oceniam bardzo dobrze.”
Paweł Dzięgielewski
Kierownik ds. Marketingu AmeriGas Polska Sp. z.o.o.
Masz pomysł, gotową specyfikację lub potrzebę biznesową?
Napisz do nas. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.