Baza pośrednicząca
Znana również jako: baza wymiany lub szyna danych.
Postaw na szybkie wdrożenie integracji i bezpieczeństwo swoich danych przekazywanych między Magento a systemami ERP, PIM i WMS, zapewniająca dwustronną wymianę danych.
Baza
wymiany
Cognize
Integrator
Wdrażamy i utrzymujemy innowacyjne narzędzie odpowiadające na pojawiający się problem z integracją Magento między innymi systemami w Twoim przedsiębiorstwie.
Zalety Bazy Pośredniczącej:
Szybkie wdrożenie
Instalacja Bazy Pośredniczącej połączonej z Magento zajmuje około 6 godzin. Dzięki temu jesteśmy w stanie dokonać wdrożenia w 1 dzień roboczy.
Nie wymaga znajomości Magento
Jeśli przedstawiciel ze strony wdrażanego systemu (np. ERP) chce dokonać integracji z Twoim sklepem Magento, wystarczy mu dowolny język programowania (PHP, C#, Python) w którym będzie mógł połączyć się z bazą SQL. Nie potrzebuje wiedzy, która pozwoli mu połączyć się przez API bezpośrednio z Magento.
Bezpieczeństwo
Dzięki zastosowaniu Bazy Pośredniczącej systemy Magento i np. ERP nie łączą się ze sobą bezpośrednio, a poprzez dedykowaną szynę danych (bazę pośredniczącą). Separacja systemów poprawia bezpieczeństwo i utrudnia ewentualne włamania.
Bezpieczna lokalizacja
Sam wybierasz gdzie ma znajdować się Baza Pośrednicząca - na Twoim serwerze, naszym serwerze lub w chmurze.
Większa wydajność sklepu
Ograniczamy pobieranie bardzo dużej ilości wymienianych danych do najważniejszych rekordów. Dzięki temu rośnie szybkość przepływu danych między systemami oraz sklepu.
Brak ryzyka uszkodzenia danych
Podczas dostępu do danych przez API występuje ryzyko uszkodzenia danych. Dzięki Bazie Pośredniczącej nie ryzykujesz utraty danych przez nieodpowiednie wywołanie.
Baza
wymiany
Cognize
Integrator
1 dzień roboczy
określa integrator
Czy Baza Pośrednicząca jest lepsza od integracji bezpośredniej?
Odpowiedź jest prosta: TAK!
Przedstawiając działanie Bazy Pośredniczącej w dużym uproszczeniu - podczas wykonywania integracji bezpośredniej, integrator musi odnaleźć się w kilkuset tabelach i wybrać z nich te, które zostaną przeniesione z Magento do integrowanego systemu. Dzięki zastosowaniu Bazy Pośredniczącej, Integrator otrzymuje tylko kilkadziesiąt tabel, które są Mu potrzebne. Dodatkowo z systemu Magento nie eksportuje się nadmiar danych spowalniających działanie sklepu.
Integracje
Integracje z aplikacjami:
Wdrożyliśmy sklepy internetowe oparte o Magento 2, które zintegrowaliśmy m.in. z Comarch Optima, Comarch XL, PIM Akeneo, SAP, Streamsoft Prestiż, Subiekt oraz WF-Mag.
Integracje z systemami zewnętrznymi:
Ponadto dzięki Bazie Pośredniczącej wykonujemy integracje z systemami zewnętrznymi. Bez problemu radzimy sobie z komunikacją, korzystając z REST API, SOAP, wymianą plików XML, CSV, pobieraniem danych z FTP, SFTP, czy pobieraniem danych z załączników znajdujących się w wiadomościach e-mail.
Jesteśmy w pełni elastyczni. W zależności od potrzeb doradzimy wybór optymalnego rozwiązania dla Twojej firmy.
Chciałbyś poznać bliżej Bazę Pośredniczącą?
Umów się na rozmowę o systemie!
Proces pracy nad uruchomieniem Bazy Pośredniczącej
01. Podpisanie umowy
02. Uruchomienie
Bazy Wymiany
03. Spotkanie z integratorem - prezentacja Bazy Wymiany
05. Szereg spotkań
technicznych
omawiających
szczegóły integracji
*opcjonalnie
04. Przekazanie dokumentacji
do integratora
w celu analizy
06. Uruchomienie automatycznej synchronizacji danych
Zobacz zrealizowane przez nas wdrożenia
DobreGniazdka.pl – największy dropshipping w swojej kategorii w Polsce.
BAST – system B2B dla grupy zakupowej Inter-Elektro.
THS – rozbudowany system sprzedaży wielokanałowej i międzynarodowej (Magento 2).
Kosmos Sklep – eCommerce głównego dystrybutora Burton w Polsce (Magento 2).
Nasiona Kwietne – kompleksowy system sprzedaży cyfrowej. Branding + system sprzedażowy (Magento 2).
Co jeszcze możemy zrobić dla Twojej firmy?
Oferujemy spektrum usług mających na celu zwiększenie przychodów, optymalizację procesów i poprawę rentowności.
Dlaczego Cognize?
Z pełnym zaangażowaniem bierzemy odpowiedzialność za biznes naszych klientów. Nasze podejście i skuteczność działania budują partnerskie relacje, które wzajemnie doceniamy.
Zrozumienie
Zależy nam na dokładnym poznaniu Twoich potrzeb. Dlatego możesz liczyć na pełne zaangażowanie od pierwszych rozmów, przez warsztat z Twoim zespołem, po wspólne zaplanowanie projektu. Na każdym etapie zostaniesz poprowadzony przez najlepszych specjalistów od swojej dziedziny w naszym kraju, którzy są w naszym zespole.
Doświadczenie
Posiadamy doświadczony, certyfikowany zespół oraz szereg wdrożonych rozwiązań dla różnych branż. Ponad 10 lat aktywnej obecności na rynku sprawiło, że wiemy jak robić to dobrze. Dlatego od samego początku pracy z projektem rekomendujemy sprawdzone i skuteczne rozwiązania.
Rozwój
Znając Twoje potrzeby i cel odpowiednio dobierzemy nowoczesne rozwiązania. Tworząc systemy B2B myślimy przyszłościowo, pozostawiając w ten sposób szereg możliwości rozwoju w przyszłości. Skalowanie przedsiębiorstw dzięki naszym wdrożeniom potwierdzają liczne case studies.
Jak przebiega zapytanie ofertowe?
Z pełnym zaangażowaniem bierzemy odpowiedzialność za biznes naszych klientów. Nasze podejście i skuteczność działania budują partnerskie relacje, które wzajemnie doceniamy.
01
Kontakt i rozmowa o projekcie
Skontaktuj się z nami i przedstaw swoje potrzeby. Zbierzemy wszelkie wymagania i razem porozmawiamy o Twoim projekcie (podczas spotkania na żywo lub za pomocą video calla).
02
Specyfikacja i planowanie
Wspólnie z Tobą w trakcie warsztatu w Twojej firmie przygotujemy specyfikację projektu. Na koniec spotkania powstanie dokumentacja, lista funkcjonalności oraz pełny plan projektu.
03
Oferta i realizacja
Odpowiadając na specyfikację przedstawimy naszą ofertę. Realizację projektu rozpoczniemy od spotkania kick-off, podczas którego przedstawimy ekspertów z dedykowanego zespołu, a także harmonogram pracy.
Proces rozpoznania zakresu i budżetu projektu (bezkosztowo)
01. Email z zapytaniem
02. Videocall zapoznawczy
03. Videocall techniczny
04. Spotkanie u Klienta
05. Decyzja o współpracy
06. Start analizy przedwdrożeniowej lub koniec współpracy
Efektem procesu rozpoznania jest:
znajomość potrzeb Klienta
wstępna wycena projektu
znajomość doświadczeń Cognize w realizacji podobnych projektów
wiedza o procesie realizacji projektu
Proces Analizy Przedwdrożeniowej (około 6 tygodni)
01. Start analizy przedwdrożeniowej
02. Warsztat z klientem
03. Wspólna praca nad Analizą
04. Spotkanie strategiczne i przekazanie Analizy
05. Decyzja o kontynuacji współpracy
06. Start projektu lub koniec współpracy.
Efektem Procesu Analizy Przedwdrożeniowej jest zaplanowany projekt - Analiza Przedwdrożeniowa, w skład której wchodzi:
Specyfikacja Techniczna (dokument tekstowy)
Lista funkcjonalności
Budżet i harmonogram projektu
*Przygotowana Analiza Przedwdrożeniowa stanowi własność Klienta i może posłużyć do wykonania rozpoznania rynku i zebrania ofert.
Porozmawiajmy o współpracy
Zrealizowaliśmy 120+ projektów
Z pełnym zaangażowaniem bierzemy odpowiedzialność za biznes naszych klientów. Nasze podejście i skuteczność działania budują partnerskie relacje, które wzajemnie doceniamy.
“Terminowość, elastyczność, dyspozycyjność, profesjonalizm (…)”
“W 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę z Cognize (grupą KMK) nad systemem BAST. Od tego czasu projekt jest wzorowo tworzony i zarządzany. Wyróżniającymi cechami pracy Cognize (grupy KMK) są terminowość, elastyczność, dyspozycyjność, profesjonalizm i co najważniejsze umiejętność przedstawienia skomplikowanych rozwiązań programistycznych w przystępnej formie.”
Zbigniew Mastek
Prezes Zarządu Inter-Elektro
“Relacje i zarządzanie projektem oceniam bardzo dobrze.”
„Zespół Cognize (grupy KMK) wykazał się zaangażowaniem i rzetelnością, w realizacji przejawiali inicjatywę, proponując niestandardowe podejście z nastawieniem na realizację naszych celów biznesowych. Relacje i zarządzanie projektem oceniam bardzo dobrze.”
Paweł Dzięgielewski
Kierownik ds. Marketingu AmeriGas Polska Sp. z.o.o.
Masz pomysł, gotową specyfikację lub potrzebę biznesową?
Napisz do nas. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.