Integracja Magento z systemami PIM

Integrujemy sklepy e-commerce na silniku Magento z systemem PIM takimi jak Akeneo, Pimcore czy Ergonode i pomagamy tym samym ustrukturyzować wszystkie dane produktowe firmy.

+120 zrealizowanych projektów oraz trzy gwarancje skutecznego wdrożenia:

  1. Najlepsi, certyfikowani specjaliści w kraju od technologii.

  2. Wąska specjalizacja – zrealizowane podobne projekty.

  3. Doświadczony eCommerce Manager pełniący funkcję doradcy.

Dla kogo integracja Magneto z PIM?


Firmy z rozbudowaną ofertą produktową

Jeśli zarządzasz dużym katalogiem produktów – tysiącami pozycji o różnych wariantach, a informacje o produktach są przechowywane w wielu miejscach, PIM pomoże scentralizować dane produktowe, utrzymać spójność opisów i ułatwić aktualizację treści w Magento.

Marki budujące przewagę na jakości treści produktowych

W branżach takich jak moda, elektronika czy przemysł klienci oczekują szczegółowych i atrakcyjnych informacji o produktach. Integracja Magento z PIM pozwala na tworzenie bogatych opisów produktów oraz zarządzanie specyfikacjami technicznymi i atrybutami w jednym miejscu.

Sklepy internetowe sprzedające za granicą

Dla eCommerce działającego na rynkach międzynarodowych integracja Magento z PIM pozwala zarządzać treściami w wielu językach i automatyzować te dane na różnych witrynach oraz dopasować ofertę do lokalnych rynków.

Firmy korzystające z wielu kanałów sprzedaży

Jeżeli sprzedajesz produkty na stronie, w marketplace'ach (np. Allegro, Amazon) lub na platformach społecznościowych, PIM zapewni spójność danych w każdym z tych kanałów.

Korzyści integracji Magento z PIM


Automatyczna synchronizacja danych

Zmiany wprowadzone w PIM (np. aktualizacja cen, zdjęć czy opisów) są automatycznie przesyłane do systemu Magento, więc oszczędza to czas i nie trzeba wprowadzać informacji ręcznie w każdym kanale sprzedaży.

Spójność danych w czasie rzeczywistym

Firma zyskuje profesjonalny wizerunek, ponieważ w każdym kanale sprzedaży są z takie same dane. W oczach potencjalnego klienta stajesz się wiarygodnym dostawcą, a jednocześnie eliminujesz niezgodności w swojej ofercie online.

Optymalizacja SEO i opisów produktowych

PIM może dostarczać zoptymalizowane dane dla wyszukiwarek (SEO), które dzięki integracji będą precyzyjnie wdrażane w sklepie internetowym.

Przyspieszenie wdrażania nowych produktów

Nowe produkty i aktualizacje mogą być szybko publikowane w każdym miejscu sprzedaży online bez potrzeby ręcznego wprowadzania informacji we wszystkich systemach.

Efektywne zarządzanie różnorodnymi kanałami sprzedaży

Integracja umożliwia centralne zarządzanie informacjami produktowymi w PIM i automatyczne dostosowywanie ich do wymagań technicznych różnych platform eCommerce.

Skalowalność biznesu

Integracja pozwala łatwo rozszerzać ofertę produktową lub dodawać nowe kanały sprzedaży, bez potrzeby znaczących zmian w procesach operacyjnych.

Zmniejszenie liczby błędów

Automatyzacja przepływu danych zmniejsza ryzyko ludzkich pomyłek, takich jak nieprawidłowe ceny czy brak opisu przy produktach.

Łatwiejsze zarządzanie sezonowymi zmianami

Dzięki integracji bez opóźnień wprowadzisz i zsynchronizujesz z systemem eCommerce wszystkie sezonowe promocje, zmiany w katalogach czy rotacje produktów.

Jaki system PIM do integracji z Magento wybrać?

Do integracji wykorzystujemy gotowe moduły oferowane przez dany system. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wybrany przez Ciebie PIM ze sklepem internetowym na Magento. Nie wiesz, który Product Information Management będzie odpowiednio dopasowany do skali Twojego biznesu? Wspieramy naszych Klientów w całym procesie wdrożenia, również doradzając najlepsze rozwiązanie, więc po omówieniu Twoich potrzeb zaproponujemy jedną z trzech następujących możliwości.

MAGENTO

Integracja
z Akeneo

Dzięki integracji automatycznie wymienisz dane pomiędzy systemami,
a w rezultacie, każdy z Twoich kanałów sprzedaży będzie miał zawsze aktualne dane, prosto z Twojego PIMa.

MAGENTO

Integracja
z Ergonodo

Usprawniamy publikację treści o produktach w różnych kanałach sprzedaży w średnich i dużych firmach. Dzięki tej integracji szybciej wprowadzisz zmiany i zaktualizujesz katalogi produktowe bez posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej.

MAGENTO

Integracja
z Pimcore

Dzięki połączeniu PIM z funkcjonalnością DAM i CMS duże organizacje z bardzo rozbudowaną ofertą szybciej zaktualizują dane o produktach w swoich kanałach sprzedaży. Ta integracja usprawni pracę producentów i dystrybutorów, którzy zarządzają zarówno treściami multimedialnymi, jak i doświadczeniem klientów.

Dlaczego Cognize?

Z pełnym zaangażowaniem bierzemy odpowiedzialność za biznes naszych klientów. Nasze podejście i skuteczność działania budują partnerskie relacje, które wzajemnie doceniamy.

Zrozumienie

Zależy nam na dokładnym poznaniu Twoich potrzeb. Dlatego możesz liczyć na pełne zaangażowanie od pierwszych rozmów, przez warsztat z Twoim zespołem, po wspólne zaplanowanie projektu. Na każdym etapie zostaniesz poprowadzony przez najlepszych specjalistów od swojej dziedziny w naszym kraju, którzy są w naszym zespole.

Doświadczenie

Posiadamy doświadczony, certyfikowany zespół oraz szereg wdrożonych rozwiązań dla różnych branż. Ponad 10 lat aktywnej obecności na rynku sprawiło, że wiemy jak robić to dobrze. Dlatego od samego początku pracy z projektem rekomendujemy sprawdzone i skuteczne rozwiązania.

Rozwój

Znając Twoje potrzeby i cel odpowiednio dobierzemy nowoczesne rozwiązania. Tworząc systemy B2B myślimy przyszłościowo, pozostawiając w ten sposób szereg możliwości rozwoju w przyszłości. Skalowanie przedsiębiorstw dzięki naszym wdrożeniom potwierdzają liczne case studies.

Potrzebujesz wdrożenia PIM?

Przeprowadzamy również integracje z innymi systemami i aplikacjami

Ergonode
Pimcore
Comarch_Optima
SAP_ERP
Symfonia
Subiekt_GT
Baselinker
Pipedrive
Hubspot
Sellintegro

MAGENTO

Integracja z systemami OMS

Sklepy internetowe naszych klientów integrujemy z systemami typu Baselinker czy Apilo, zapewniając automatyzację procesów sprzedażowych na wszystkich marketplace’ach.

MAGENTO

Integracja z systemami ERP

Przeprowadzamy także integracje sklepów internetowych z aplikacjami typu Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Subiekt GT, Symfonia, SAP ERP czy Streamsoft Prestiż. Dzięki temu automatyzujemy procesy związane z zamówieniami, produktami i obsługą kontrahentów.

Jesteśmy w pełni elastyczni. W zależności od potrzeb doradzimy wybór optymalnego rozwiązania dla Twojej firmy.

Jak przebiega zapytanie ofertowe?

Z pełnym zaangażowaniem bierzemy odpowiedzialność za biznes naszych klientów. Nasze podejście i skuteczność działania budują partnerskie relacje, które wzajemnie doceniamy.

01
Kontakt i rozmowa o projekcie

Skontaktuj się z nami i przedstaw swoje potrzeby. Zbierzemy wszelkie wymagania i razem porozmawiamy o Twoim projekcie (podczas spotkania na żywo lub za pomocą video calla).

02
Specyfikacja 
i planowanie

Wspólnie z Tobą w trakcie warsztatu w Twojej firmie przygotujemy specyfikację projektu. Na koniec spotkania powstanie dokumentacja, lista funkcjonalności oraz pełny plan projektu.

03
Oferta i realizacja

Odpowiadając na specyfikację przedstawimy naszą ofertę. Realizację projektu rozpoczniemy od spotkania kick-off, podczas którego przedstawimy ekspertów z dedykowanego zespołu, a także harmonogram pracy.

Masz pytania? Chciałbyś poznać ofertę?
Skontaktuj się z Michałem.

Poznaj nasze realizacje z wdrożenia PIM

DobreGniazdka.pl – największy dropshipping w swojej kategorii w Polsce.

THS – rozbudowany system sprzedaży wielokanałowej i międzynarodowej (Magento 2).

FCA – rozbudowany i bezpieczny system PIM zintegrowany z ERP przekazujący dane przez bazę pośredniczącą

Kosmos Sklep – eCommerce głównego dystrybutora Burton w Polsce (Magento 2).

Co jeszcze możemy zrobić dla Twojej firmy?

Oferujemy szerokie spektrum usług mających na celu zwiększenie przychodów, optymalizację procesów i poprawę rentowności.

Zrealizowaliśmy 120+ projektów

Z pełnym zaangażowaniem bierzemy odpowiedzialność za biznes naszych klientów. Nasze podejście i skuteczność działania budują partnerskie relacje, które wzajemnie doceniamy.

CA Logo
ING Logo
DB Logo
AG Logo
LM Logo
logo Wielton
Clutch Top Developers
Techreviewer.co eCommerce Developers
Techreviewer.co Magento Developers
OVHClound partner
Google Partner

“Współpraca zaowocowała naszym rozwojem i stabilnością.”

"Współpraca zaowocowała naszym rozwojem i stabilnością, a sama forma kontaktów biznesowych oparta na wzajemnym zaufaniu jest dziś coraz rzadziej spotykana, a jednocześnie niezmiernie efektywna."

Roman Ostrowski
Prezes Zarządu Ostrowski Handel Internetowy

“Relacje i zarządzanie projektem oceniam bardzo dobrze.”

„Zespół grupy KMK wykazał się zaangażowaniem i rzetelnością, w realizacji przejawiali inicjatywę, proponując niestandardowe podejście z nastawieniem na realizację naszych celów biznesowych. Relacje i zarządzanie projektem oceniam bardzo dobrze.”

Paweł Dzięgielewski
Kierownik ds. Marketingu AmeriGas Polska Sp. z.o.o.

Sprawdź najczęściej pojawiające się pytania.

  • Koszt integracji zależy od złożoności projektu, liczby produktów i specyficznych potrzeb firmy. Zazwyczaj ceny zaczynają się od kilku tysięcy złotych za podstawowe wdrożenie.

  • Standardowa integracja trwa maksymalnie tydzień - w tym czasie wykonujemy wszystkie niezbędne konfiguracje i testy.

  • Dla firm z dużą liczbą produktów, działających międzynarodowo, sprzedających wielokanałowo oraz tych, które chcą automatyzować zarządzanie danymi produktowymi.

  • Przed integracją uporządkuj dane produktowe, przede wszystkim zidentyfikuj kluczowe informacje wymagane w PIM i przygotuj zespół do pracy z nowym systemem.

Masz pomysł, gotową specyfikację lub potrzebę biznesową?

Napisz do nas. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.